siineem Herkese selam bişey sormak istiyorum. Kontrol sıklığınız ne zaman iki haftaya düştü pazartesi 28.hafta bitecek randevum var ondan sonra iki haftaya mı düşer yoksa 30dan sonra mıydı hatırlamıyorum 😊😊
Bedisperk siineem benim 30 dan sonra 2 haftaya düştü şu an 33 e gireceğiz 34. Haftamda tekrar gelmemi söyledi doktorum
Eylemyerlii 30 haftadayım 3 haftada bir çağırıyo bilmiyorum bi şikayetimde yok bazen para tuzağımı diye düşünmeden edemiyorum