Gizemb41 Merhaba Arçelik marka 10 veya 11 kilo kurutma makinesi alacağım, alıp kullanıp memnun kaldığınız Arçelik markanın modelini yazar mısınız? 31 Ekim’e kadar indirim varmış indirim bitmeden almak istiyorum.
Dnmzzeda Gizemb41 Canım kurutma makinesinde o kadar büyük kilolar bakmana gerek yok ki çamaşır makinesinden daha büyük oluyor içleri benim kurutma makinem 9 kg ve çok rahat alıyor 2 kere çamaşır yıkıyorsam 1 defa da kırutma makinesine sığıyor
Gezenlady Gizemb41 benımkı 8 kilo koduda 810 kmg gri renkli çok memnunum yaz kış kullanıyorum bır yıl önce 5 parçayı 27.bıne almıstım sımdı tek parça fıyatı bu para olmus imkanın varsa al,benım cocukta olucak inşallah sabah at öglen yerleştir👍🏻
irm_k Gizemb41 ben 10 kg sunu kullanıyorum, gayet memnunum. Battaniye vs de kurutuyorum ben. Sıkıntı olmuyor. Çamaşır makinem 9 kg, kurutmayı da 9 kg alacaktım ama 10 ile arasında fiyat farkı çok az diye 10 almıştım
Gizemb41 caglag28 nevresim battaniye vs kurutuyor musunuz? Rahat oluyor mu? Kurutma performansı için tanburun içinde biraz boşluk kalması gerekiyor diye araştırdım da
Gizemb41 Dnmzzeda ya battaniye vs kurutmak için büyük bakmıştım siz kendinizinkinde kurutuyor musunuz?
Gizemb41 Gezenlady bende bebek geliyor diye alayım diye düşündüm evin içinde zor kuruyor çamaşır gerçekten 😢 yazın terasım var orada kurutuyorum ama orayada taşı götür as gıcık oldum bu sene 😁
Gezenlady Gizemb41 ayy terasın var ne güzel bende yükksekte oturuyorım ama balkonum yok ipe asmaya korkuyorum dıye aldım bıyandanda,ipe as götür katla zor oluyodı makıneden al yerleştir en iyisi,
Sadeceanne2 Gizemb41 kendine yapabileceğin en büyük iyilik. Bir robot. Süpürge 2 kurutma makinesi ben Arçelik 810 km kullanıyorum. Kızım diye severim 10 .kilo almana gerek yok. 9 kg lik çamaşır makinam var 8 kg kurutma almıştım. Çok rahat sığıyor mikropları da öldürüyor ütüye gerek yok. Çıkan tozu bir görsen bir avuç. Mükemmel bir şey
Gizemb41 irm_k benim çamaşır makinem 10 kilo şu an 10 kilo ile 11 kilo arasında 400 TL fiyat farkı var açıkçası ondan 11 kilo mu alsam dedim. Bir de okuduğum kadarıyla biz ıslak atıyoruz ya kurutmaya kıyafetler kuruyunca daha fazla alan kaplayacak o nedenle içerisini çok doldurmamak gerekiyor diyorlar
irm_k Gizemb41 eğer imkan varsa bence her zaman daha büyüğü daha iyi çünkü ilerde çamaşır makinesi de değişebilir. Zaten kurutmada çok fazla çamaşır olunca daha kırışık çıkıyor, boşluk olduğunda daha rahat kuruyor daha az kırışıyor
Gizemb41 KuzeyinAnnesi10 kendi sitesinde fiyatlar var Oliz ile ödeme gelmiş ama mağazalarda da fiyatlar Olizde yazan gibi, modele göre değişiyor. Benim ilgilendiklerimde 3.000 TL indirim var 31 Ekim son günmüş