Ben genelde misafir çağırdığımda zeytin peynir vs klasiklerinin yanında şunları yaparım pankek veya krep, haşlanmış yumurtaları doğrar maydanoz ve yeşil soğanla sakata gibi yaparım çok güzel olur tost ekmeklerinden mini pizzalar yaparım salçalı sosis yaprım patates kızartması falan. Bi de şunu çok beğenirler genelde; tavaya az biiey yağ yemeklikten biraz iri doğranmış yeşil biber ve kırmızı biber koyar kavururum sonra içine yarım ay şeklinde doğradığım sucukları koyar onun üstüne de domates konservesi varsa biraz ondan yoksa da kabukları spyulmuş domates eklerim tuz karabiber pulbiber koyarım bayılırlar bi de çok basit bi pişi tarifim var üç malzemeyle ondan yaparım