--Kubra-- Doğsun seveyim diye sabırsızlıkla bekliyordum. Şuan oğlum 1 aylık. Ben 10 yaş attım birayda🤣 Uyku yok dinlenme yok. Değecek ama dimi ,, moral verin😀😀
Zumzugukodummuzzingillatirim --Kubra-- 1.5 yaş + 1 ay sonra 2.bebesi olacak biri olarak, ağzına sıçılıyor ama hatırlamıyorsun bile iki gülüyo anne pisi pisi miyav baba atti al falan diyor bütün o yorgunluk nerde anlamıyorsun 🤣
Nuraslanklc --Kubra-- değecek ve geçecek 🤪bence en güzel zamanları bebeklik dönemi sonra işin rengi değişiyor 🤣🤣
Dilekonurr --Kubra-- bizde 46 günlük olduk 😍 evet çok zor ama değiyor ya 40 ı çıkınca da bi rahatlıyorsun düzene giriyorsun merak etme
--Kubra-- Zumzugukodummuzzingillatirim diyorsun ki değecek yani sabret bi konuşsun 😀😀 ayyy kendime vakit ayıramaz oldum. İlkkez böyle bitkinim. Ama evet çok sevdiğimden anlık unutuyorum yorgunluğu ama anlık 😀
Glsh97 Bende aynıyım 😂 50 günlük kızım var kusmalar gazlar uykusuzluklar gerçekten coook zor 😂 bende sürekli bı an önce dogurayim seveyim öpeyim koklayayim derdim 😂 Ama yine de çok güzel bisey 🧿 Allah hepsine uzun sağlıklı ömürler versin ❤️
Nurr_22_22 --Kubra-- kızım 9 aylık uykular haram oldu modundayim gece 4 5 saat uyuyorum heralde toplam bazen sinirlerim bozuluyor bağıriyorum sonra pişman oluyorum bağırdığima ağlıyorum ama sonrasında iyi ki diyorum bugünler geçecek kocaman kız olacak şimdinin kıymetini bilmek gerek zaman acımasız