Kızlar bat 26 sı yani dündü ve hep sabahtan regl olurdum ama dün öğleden sonra 2 kere bir lekelenmem oldu daha da bir şey gelmedi hala daha yok kanama vs göğüslerimde hafif hassasiyet var 2-3 gündüz mide bulantısı sabah kahvaltıdan sonra oluyor birde dün kasıklarıma ansızın ağrı girdi ama kanama olmadı sizce gebe olma ihtimalim olur mu 2-3 güne test yapsam mı