Aybarssmom_ Allah aşkına şu ilaç kasıklarında bacak arasında kaşıntı yapan var mı bana baya yapıyor, fitil olarak kullanıyorum. Sorun bende mi merak ettim
miniklerinannesii00 Aybarssmom_ bende oldu ben bayadır kullanıyordum ilk başta olmamıştı sonra çok az idrar enfeksiyonu oldu fitil şeklinde kullandığım içinde mantara çevirdi krem kullandım geçti kremi bıraktım tekrar kaşıntım başladı ama ben idrar enfeksiyonu olduğumu bilmiyordum sonra idrar tahlili verdim bir kullanımlık antibiyotik verdi doktorum kullandım idrar enfeksiyonum geçince kaşıntılarım da geçti. Belki sizde de öyle olabilir.
LavinsMom Aybarssmom_ bende yapti en son vajinamda basladi kasinma kucuk kabarciklar falan basladi yanma falan. Doktora soyledim alerji yapmis yan etki vermis . Durdurduk hemen.
Acarbaby Bende fitil olarak kullanıyorum,bende öyle olmuyor bi doktoruna sor istersen canım alerji falan yapmış olmasın? Ne için kullanıyorsun
OptOzen Ben ağızdan alıyorum gebeliğin başından beri. Hiçbir yan etki olmadı. Doktorunuza bi danışsanız..
dlrdlr4 İlk kullandigimda geceleri inanilmaz kaşınıyordu artik duramiyordum uyuyamiyordum cok kotuydu sabredin sonra geciyor 🙏🏼