Anladım çok teşekkür ederim hepinize yaptırma taraftarı değilim ister sağlıklı olsun yada olmasın o benim evladım asla vazgeçmem ondan birde sonuç öğrenmek için 1 hafta veriliyor kafanda stres et dur 1 sene gibi gelir ama zaten her doktora gittigimde geriliyorum ..Rabbim herkesin evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin kimseyi de evladıyla terbiye etmesin çok zor