Merhaba arkadaşlar, nipt testi yaptırdım çook şükür temiz çıktı 🥰 ama doktorum cinsiyeti söylemedi bu testle belli olmuyo bize gelmiyo böyle bir bilgi dedi ama etrafımdaki herkes bu testle öğrendi cinsiyeti. Hangisi doğru bilemedim bi fikriniz var mı?