minikpatik Arkadaşlar benim 32 de sancılsrım başladı ilaçla durdurdular bebekte kanala tam yerleşmişti şuan 34 oldum bu durumu yaşayanlar var mı hem kanala inen hem sancısı başlayan varsa ne kadar süre sonra doğurdunuz ?
Ankara-58 minikpatik benim ettim 34 doğum yapmıştı canım suyu gelmişti 3 gün yattı durdurmaya calistirlqr doğum ama sonra sancısı gelince 34 haftalik doğurdu 1700 gram
blueberyy00 aminehumamoms sezeryan yaptım ben sezeryan istiyordum ama doktorumda başka sebeplerden riskli gebe oldıgum için sezeryanla alacağını söyledi zaten