Ne yapacağımı bilmiyorum geçen ay adetim bir gün önceden oldu bu ay da 2 gün gecikti kan verdim çıkmadı tedavide son aya gircez inşallah bu ay olur artık lütfen dua edin bana kafam allak bullak oldu ya bi erken geldi bi geç oldu ne olacak böyle bi evladım vardı kaybettim kalbi durdur karnımda yeri dolmuyor hamile kalamıyorum eşimde sperm dna hasarı çıktı takviyeler kullanıyoruz çok istiyorum normal yoldan hamile kalmak