KuzeyinAnnesi10 Yenianniss- üni baby alacaktım onu öneriyor doktorlar ama hediye dalin geldi görumcemden mecbur onu kullancam 😂😂😂 sonra görmemişin çocuğu olmuş şampuan da beğenmiyor der falan 😂😂😂 pişik kremi de sudcrem canım
bdenerigokce Yenianniss- incia aldım, en içeriği temiz oydu Mustela ve hele sudokrem çok da yararlı değil
Nazlican1994 Yenianniss- ben bebeğim için bepanthol almıştım ama alerji yaptı sonra sebamed kullanmaya başladım :)
Neslibt72 Yenianniss- ben babe tercih ettim yani öyle doğallarki kokmuyorlar 😂 bende bebek kokusu dalin kokusu çok severim de almış bulundum indirimde denk gelmişti muhtemelen baya gider