Kızlar benim normalde 14.gün yumurtlama oluyordu Ağustos ve eylül ayında hamile kalamadım üstüne üstelik adetim 40günde bir olmaya başladı. Kasım için gebelik planladığımızdan Ovulasyon testine başladım. Bugün adetimden sonraki 8.gün ve yumurtalamam olmuş. İnnovita kullanıyorum ve çok hassas çıktı gerçekten. Herkese tavsiye ederim.
