Gul_4697 Kızlar merhaba aşılamamın 15.gunu kan verdim betam 6.44 çıktı 4 gün sonra 36.28 çıktı bugun tekrsr verdim yani 3 gün sonra 106.88 çıktı sizce nasıl durumum ne sevineyim mi sevinmeyeyim mi bilemedim pazartesi tekrar kan vericem