Arkadaşlar 17+2 günlük hamileyim. Gebe kalmadan önce nioli yağı ile hiç idrar yolu enfeksiyonu olmuyordum akıntım olmuyordu. Gebe kaldıktan sonra başladı maalesef . Kontrolüme daha var. Ebeden sordum kullan faydasını görünce de bırak dedi . Daha önce kullanıp alerjik bir durum gözlemlemediysen iç çamaşırına damlat ve bir kaç saat geçsin giy dedi. Doktoruna sorup onay alan var mı nioli yağı ile ilgili