Kediannesi1 Yarenbyz53 4 kere kestirdim az daha uzasın yine kestireceğim bir zararını görmedim şahsen 😀
aktmr0 Yarenbyz53 Batıl inanç 😃 zaten saç hamilelikte çok hızlı uzuyor. Napalım 9 ay kestirmeyip Samara gibi mi gezelim 🙈 Kısacık kestirdim rahatım. Aklınıza kötü şeyler getirmeyin lütfen
fizikcianne Yarenbyz53 bebeğin ömrü kısa olur derler canım. Hurafe işte. Bende kestirmek istiyorum ama bu ciddi bir sorumluluk hurafede olsa ben kestirmedim bekledim doğuma da az kaldı zaten doğumdan sonra kestiririm