Mturannn Herkese iyi geceler..sizlere bir sorum var arkadaşlar 3.bebeğime hamileyimm allah bağışlasın dünya güzeli iki kızım var,17 haftalık hamileyim ve dr %80 kız dedi haftaya Pazartesi tekrar gidicem sizce yanılmış olabilir mi dr,bir oğlum olur diye istemiştim o yüzden dr yanılmasını çok isterimmm başına böyle birşey gelen varmı
Kumedvol Mturannn aynen benimde bir kızın var erkek istiyoduk bizede kız dedi 15 haftalikken şimdi 16 haftayim bende emin değilim hsylrisi
ebruli87 Mturannn rabbim gönlünüze göre versin azlinda 16 ve 17 haftalikta kezin diyorlar cinsiyetini
Mturannn ebruli87 evet ama bir ümit işte bide dr deyince %80 hepten şüpheli olduu belkide biz öyle olmasını istiyoruz
ebruli87 Mturannn bilemem tam canim ama normalde artik o haftalarda coktan genital bölgesi tamamlanmis oluyor,bende 12 hafta hamileyim ikinci icimizden erkek gecio bakalim hayirlisi