Ozge2206 vücut fazla kan ürettiği için oluyormuş benim gözümde de kanlanma olmuştu olursa korkma senin de. Burnunu düzenli yıka kurumasın dedi bana KBB bi kac damla verdi nemli kalsın kurumasın diye ama fiyatları çok yüksekti 800 gibi biseydi doktorum gerek yok gebelikte oluyor yıka surkeli yeterli dedi. 27 den beri azaldı ama 20 lerde daha çok kanıyordu 🙏❣️