Arkadaşlar ben sezeryan oldum doğum sonrası için e bebekte korse vardı onu almıştım kullanıyorum ama faydasını kullanıpta gören oldu mu acaba sadece evin içinde takıyorum zaten ama alt tarafı çok sıkıştırmıyor gibi geliyor bana sarkma filan olmasn sonra rahatsız oluyor insan