Esmaxzcv Kızlar bugün hastaneye gittim devlet 40 haftalık oldum NST sancı ama doktor yaptırmadı ayrıca alttan bakmadı nasıl bir doktor bu
Yasomia Esmaxzcv bu devlet hastanesi niye çatı yapmıyor ya. Özel hastaneler bu kadar pahalı olmasa da adımımızı atmasak ya. Sezeryan da yapmıyor yazık ya 39 oldum belirtim yok bu gidişle bende 40ları görcem gibi .
Kvsr_cvlk Esmaxzcv bende yapti çatı muayenesi devlet ama sancim vardi 39 haftada dün gittim iki sanci cıktı geri gönderdiler
KuzeyinAnnesi10 Esmaxzcv bu sene bebekler de bisey var doğmak istemiyor her halde herkes 40 41 görüyor 😂 çok mu rahat ettiriyorsunuz bu bebişleri icerde. İnşallah oğlumda 40 görür 🙏❣️
momqq Bnde ilk kızım da 40+0 da doğurmuştum sende eli kulagndadr en geç bi haftaya doğar bebiş ohh ne güzel bitti bnde bi an önce dogursaydim bi ☺️🌸