Esrac96 Kızlar 30+3 üm. 2 gün önceye kadar çok hareketliydi önceden de bazen oluyodu bu durum ama 2 gündür hareketlerde azalma oldu gibi. Daha az hissediyorum ve eskiye göre az sizlerde de bu oluyor mu ? Oldu mu ?
Kukulikukuli12 Esrac96 hareket etmediği zamanlarda sola yayın biraz elinizle dürtün veya tatlı bişeyler yiyin için. Bende 33 haftalıgım gğn içinde hareket halındeysem bebek hareket etmiyor çünkü sallandığıı için uyuyormus 😄 siz ne zaman hareketsiz kalır yatarsanız bebekde hareket oluyor.
Saliha2020 Esrac96 benım 34 hafta ben her saat harket etsın istiyorum 2 saat etmse bile hemen doktora gidesım var
aysenur30a Esrac96 benim ki aşırı hareketli hiperaktif gibi bişey olcak sanırım hiç durmuyor 😩 tatlı yiyin için bu arada hareketlenir. Ayrıca kişiden kişiye göre hareketi değişirmiş
Esrac96 Kukulikukuli12 biraz rahatsız ediyorum hareketleniyo 😂 sadece her günleri aynı olmuyo sanırım mesela bazı doktorlar takip edin uyku saatlerini vb biliyorsunuzdur artık diyor fakat ben çözemedim sanırım :) bazen sabah çok hareketli bazen akşam :) bazen karnımı yırtıyor bazen çok narin ☺️
Kukulikukuli12 Esrac96 benım işte ayakta hareketli oldugum da bbeeiş uyuyor. Ben dinlenirken o hareketli, 😄 doktor onu demek aitmeiştirr. Yoksa hergün tabii ki bir olmuyor
Elffyns Türk kahvesi içip sola yatın çok oynuyor benim oğlum öyle yani 31 haftaya girdim hareketleri daha net vurunca falan hissediyorum önceden hafif di şimdi bildiğin tekme atıyor 😉
Esrac96 aysenur30a benimki de keyfine bağlı 😂 bazen çok bazen az. Bazen yirtiyo karnımı bazen çok narin 😂
beyza0000 Tam 30 haftalık olduk bugün, iki gündür aynı şekilde hareketleri az ve narin hissediyorum normal bir durum mu acaba
Esrac96 Kukulikukuli12 bende bunu merak ediyordum aslında :) bazen karnından cikcak ayağı bazen de o kadar narin ki vursam mi vurmasan mi diye düşünüyor 😂 bazen gün boyu full hareketli bazen ara ara :)