Anneoluyorumbb Kızlar 32 haftalık olduk hamileliğin başında çok yoğun göğüs ağrısı vardı geçmişti şimdi yine 1 haftadır batma tarzı ağrılar giriyor normalmi sizde durumlar nasıl tek göğüs olunca korktum biraz