Minnakkurabiyeveannesi27 dilekgucuk oğlumda 8+0 da kızımda 7+3 de ama ben bilerek geç gitmiştim direk kalp atışlarını duyayım da tedirgin olmayayım diye
Burcuilker1 dilekgucuk 5+6 kese gördük doktor 8.haftanda gel kalp atışı için demişti çok şükür duyulmuştu
dilekgucuk Minnakkurabiyeveannesi27 Burcuilker1 8+2 deyim ama kalp atışını duymadım. Endişeleniyorum.