Odininmamisi Kızlar betaya göre takip etmedim bundan önceki hamileliğimde ben ama şimdi 10 gün sonra betam 7000 civarı oluyor kontrolüm de 10 gün sonra duyar mıyım ki kalp atışı
birLinaannesi Odininmamisi Ben 6. Hafta keseyi gördüm. Zar zor kalp sesi duyduk. 8. Haftamda gümbür gümbür duyduk ki geç döllenmeydi benimki 🥹 gönlünü ferah tut hayırlısıyla duyarsın inşaAllah🤲🏻
elifsen Beta hormonu kişiden kişiye değişiyor. Geç döllenme vs bir sürü sebepten 7.haftaya kadar duyulmayabiliyor bazen.