Kızlar bebeğim 13 haftalık ve iki gündür karnımda pıt pıt pıt ediyor ilk kızımda baya geç hissetmiştim ya hissettim ama anlamadım bir hoş oldum herkes ikinci bebekte heyecan olmuyor diyordu ama bence öyle değil ikinci kez kızım olacak çok şükür ve ona kavuşmak için çok heyecanlıyım ve hissettiğimde de çok duygulandım ikili tarama testimizde de bir sorun çıkmadı çok şükür rabbım bütün bebekleri sağlıkla dünyaya getirdin inşallah başlar da hep ikinci de erkek olsun dedim istedim ama şimdi düşünüyorum benim kardeşim yok kızın ablası ile birlikte büyüyecek oyun arkadaşı olacak sırdaş arkadaş olacak onları ikiz gibi giydirmek için sabırsızlanıyorum ve şu an diyorum ki allahım iyiki yine kızım olmuş Rabbimden hep erkek istiyorum ama hayırlısı ise nasıp et demistım demek ki bizim için hayırlı olan bir kız Çocuğuymuş kızım gelip sürekli karnımı seviyor güzel kardeşim diye onu öpüyor konuşuyor o kadar çok dıygulanıyorum ki daha doğmadan aralarındaki kardeş bağı oluşuyor Rabbime şükürler olsun sizinle paylaşmak istedim 🌸