duduesila 6 Haftalık Gebeyim dün doktora gittim . Kese oluşmuş bebekte oluşuyor dedi . 11 mm mis. Kalp atışlarını ne zaman duyariz acaba kalp atışını duymadan icim hic rahat etmiyor . Bel ağrılarımda var ayni durumda olannnlar varmııı ??😞🙏
BMH duduesila yaşadığınız şeyler gayet normal bi iki hafta sonunda kalp atışlarını duyabilirsiniz hayırlı olsun
EmraheydaBier duduesila bende 6+5 kese var bebek gözükmedi henüz bekliyorum cuma randavum var bakalım ne olucak hayırlısı
duduesila EmraheydaBier Bizimde 5+6 da vajinal ultrasonla kesede bebekte göründü ama kalp atışı icin 2 hafta sonra gidicem . Doktordan gelince bilgi yazarsaniz lütfen sevinirim