teacher-mom21 Doktorlar neden gibi diyorlar net ne zaman öğrenecem gittiğimden beri erkek gibi diyo hepsi ama net ne zaman duyacam 16. Haftam
tugcesakzci teacher-mom21 detaylı ultrasonda bebeğinizin pozisyonu uygun olursa cinsiyetten emin olabilirsiniz. Bebeğinizin pozisyonu cinsiyet için uygun olmadığından doktorunuz söyleyemiyordur
Busy teacher-mom21 bence doktordan doktora, bebeğin pozisyonuna göre de değişiyor . Mesela benim doktorum 12. Haftada erkeğe benziyor ama daha küçük dedi 16 de gel kesin söyleyeceğim dedi. 16 da gittim kesin erkek dedi.
Minikperi teacher-mom21 net duyamazsınız çünkü ortada net bir görüntü yok bildiğiniz gibi. Ultrason ses dalgalarıyla oluşturulan bir görüntüleme cihazıdır. Doktorlar tecrübelerine göre tahminlerde bulunurlar. İsterseniz detaylıya girin isterseniz 40. haftada olun farkatmez. Doktor bir şey söyler başka bir şey doğar. Böyle örnekler çok. Bu yüzden netlik diye bir kavram yok cinsiyet konusunda.
Burcuilker1 teacher-mom21 valla benim doktorum 12+6 da erkek dedi kesin dedi 21.haftaya girdim erkek doktor da çok önemli bebeğin pozisyonu da
birhamilelikgunlugu Canım katılıyorum sana bizde 17+5 olduk detaylıyı bekle ıstersen dedı net bısey söylemedi. Bende beklıyorum kasımda işte 18nde
hemsireanne16_ @teacher-mom21 16. Haftamda gittim doktor asla göremiyorum tahminde bile bulunamıyorum o kadar kapalı bacakları dedi. 18. Haftada tekrar gittim sabah yine göstermiyor aslında pozisyonda iyi ama felan dedi öğleden sonra yemek ye tekrar gel dedi. Sonra tekrar gittim öğleden sonra yarım saat daha uğraştık kız gibi görünüyor ama tam emin değilim dedi ve biraz daha oynattırmamak sonra o ultrason cihazını yok yok şimdi gördüm yüzde bi milyon kız dedi🥰 yani diyeceğim o ki önce tam emin değilim dediği halde bi anda görebiliyor pozisyonda 🥰
teacher-mom21 hemsireanne16_ benim yengem de 20. Haftasında aynı sizin gibi oldu iki gün boyunca yemek sonrası dahi 4 defa da göremedi doktor
Sinemgndg teacher-mom21 doğum esnasında söylücek galiba sinir oluyorum böyle doktorlara. İlla belli olur illa gösterir bir şekilde bebek kendini 12 haftada net erkek dedi benim doktorum mesela 20 haftamdayım haladaha erkek belli olması lazım. Sana net bişey demesi lazım ki ona göre hazırlık yapasın dimi
teacher-mom21 Sinemgndg evet çok haklısınız ama demiyorlar bence görüyorlar sırf bazıları tekrar gitmemiz için yapıyor muane ücretleri de almış başını gidiyor devlet hastanesi de asla ilgili değil
MugeBulut Sinemgndg Kuzenime 8 aya kadar erkek dediler 8. ayda aaa bu kızmış dediler. Görüntü karışabilir, sebep çok, kordonu var, organ boyutu var, pozisyon var…
LavinsMom teacher-mom21 valla 14 den emin bi seklde erkek soyledi. Ya degisirse ya dogru olmazsa diye sordum kendine yakistiramadi. Eger yanilirsa calismasin falan filan 😄 doktor tecrubeliyse falan emin konusuyor
Sinemgndg teacher-mom21 Bencede devlet hiç ilgilenmiyor ama ilgilenen devlet hastaneleri de var benim yaşadığım şehirde ilgilenme sıfır mecbur özele gidiyorum.
Sinemgndg MugeBulut olabilir benimde her seferinde kordan oluyor eli oluyor iyi olan doktor gören doktor ki her doktor görür söylmesi lazım ama %60 ama %70 bir tahmini olması lazım