gulcin46_ bende öyle bir an önce olsın istiyoruz deniyoruz her yolu benimde iki düşükten sonra hemen istiyoruz diye klomen tedavisi uyguladık bir ay tutmadı ikinci ay tuttu ama benim hamile kalmakta değil büyütmekte sorunum vardı yine düşük oldu 4 düşükten sonra hamile kalınca doğru tedaviyle çok şükür sağlıklı alabildim kucagıma yani zaten bir probleminizde yoksa tutar inşallah