mervisk elimden tutarak götürdü doğuma güven veriyor sıcak cana yakın davranıyor bana. İlk doğumumdan 1 yıl önce başka bi doktor ile açık kist ameliyatı olmuştum. Sezaryen kesisiyle aynı bi kesi. Üzerinden tekrar kesildi. Eli iyi geldi yani ameliyatta çok zor toparlamıştım, doğumdan sonra 2 günde ayaktaydım iyiydim çok. 2. Sezaryen ımıda Allahın izniyle onunla yapıcam bi doktordan beklediğiniz herşeyi veriyor bence