Momy_eyyuptalha Merhaba güzel anneler arkadaşım emzirme ödemesi aldığını söyledi aranızda alan var mı
melekmommm Aslannnnn 170i ara sor canım . Ben çok detaylı bilmiyorum. Çalışıyorum ben ama . Çalışan anneyle çalışmayan annenin ödeneği farklı oluyor.