Hepinize merhaba arkadaşlar dün 5+1 dik ve doktora gittim doktor yalnızca küçük bir kese gösteriyor kalp atışı için 1 hafta sonra çağırdı 5 haftalık olan kişiler bize kesenin içinde bebeği gösterdi diyorlar ama bana bebeğe dair birşey söylemedi sizin 5 haftalık rutin kontrolleriniz nasıldı kese harici doktorunuz bebeğe ait birşey gosterdim??