Evrem990
Çok geçmiş olsun ben de bugün doğum yaptım. Bebişime oksijen veriyorlar yanıma gelmedi daha su yutmuş kıyamam . 24 veya 48 saat sonra duruma göre getiririz dediler ama doktorumda gitti baktı bişeyi yok getirirler akşama dedi. Bana süt sağma pompası getirdiler sağdım verdim 🥹 Rabbim sağlıkla kavuşmamızı nasip etsin 🥰🥲