Selam kizlar benim reglime 4 gun var dun ayni sizin gibi seffaf akintim oldu peceteye sildim gordum. Daha sonra en cok sag kasigim ama arada sol kasigimda batiyodu acaba yinemi yumurtlarim?
Ama ben degerlendiremedim dun
Bu gun degerlendirsemmi
Bu ay sanki ikinci defa yumurtlamam bu ay ortasinda bidaha olmustum