Ghuuzunolu 50mgşeker tanı için yetersiz diyen dahiliye doktoru 75mg lik şeker yüklemesi önerdi bu durumu yaşayıp nasıl bir sonuç izlediniz tekrar yaptırdınız mı, kısa sürede tekrarlamak açıkçası biraz tedirgin etti
Bst_L Ghuuzunolu 50 gr şeker yüklememde 140 altı olması gerekirken benim değerim 164 çıkmıştı. Gebelik şekeri varlığından emin olmak için 1 hafta içinde tekrar test yaptı doktorum 100 grlık. 3 saat aç kalıyosun her saat başı kan alınıyo bu şekilde ilerliyor , tedirgin olma bi sorun yaratmıyor
Bst_L Ghuuzunolu Yok çok şükür çıkmadı şekerim ama ilk saatin sınıra yakın dedi doktor bunun için de karbonhidratı azalt dedi o kadar. Bi gece önceden yemek yediğim için muhtemelen yüksek çıktı 50 grlık diye düşünüyorum