Kızlar merhaba iyi günler 36 haftalık hamileyim hep devlete gidiyodum bebegimin önden gitttigini devlet hastanesindeki doktorda dedi suyu fazla dedi ama normal dogum bi sorun olmaz dedi özele gittigimdeyse suyunun fazla olması riskli olur normal dogum yaparken kordonu sarkar ve omzu çıkabilir bebegin 2 hafta önden gidiyo kilolu dedi bu durumu yaşayan var mı özeldeki normal dogumun riskli olur ama sen bilirsin dedi sizce napmalıyım ?