36+2yim 37+1de gitcem kontrole sezeryan icin gun verirmi bilmiyorum…bu hafta cok kasilmam var..bazen tas gibi oluyor karnim.. gecen gun adet olacakmis gibi agrim vardi karnimin ici bi degisikti..hatta esime dedim hamile olmasam bugun adet olurdum kesin dedim.. sonradan arkadas dedi senin sancin olmus diye 🙈🤦ne olur ne olmaz bu pazar kayinvalidemleri cagirdim esim memlekete gidip alcak onlari 😁