ececan2006 momlife10 17+3 hareketlerini iyice hissetmeye basladim bu sabah kipir kipirdi 😃🧿 en son 14 haftalik gitmistim gramini hatirlayamadim
Hatice--- momlife10 kan ilacına başladım bu gün ölmedim ama yaşıyorum da diyemem 😂😂 Şimdilik güzel gidiyor
ececan2006 momlife10 benim ikinci gebeligim onun icin daha net hissediyorum galiba 🥰 bundan sonra hic durmazlar zaten 😄🙏🏻🧿
An53 momlife10 Normal tabiki belki ultrasonda daha öndedir ya da erkektir ya da kız olsa da şu an kilosu gayet iyi🙏🩷
Yenianne02 17+2 benim de, en son 14 haftalıkken gittim kilo ölçümü yoktu. Çok merak ediyorum ama doktora 19 olunca gideceğim daha. Ben ilk gebelik olmasına rağmen kıpırdanmaları hissediyorum. Karnımda bişeyler kıpırdıyor yani 😄