12344_S Kızlar idrar yolumda aşırı. Sızı var bellliki enfeksiyon 14. Haftamdayım. Eşim yanmda yok tek kalıyorum ve yasadığım sehri cok bilmiyorum pat die hastaneye gidemiyorum endişeliyim. Evde. Ne yaparsam geçer🥺
Demetgd 12344_S Bol su icebilirsin ama en yakın zamanda gitmen tahlil vermen daha doğru olacaktır. Hiç riske atma bir taksi cagir en azından acile git gel