Ben de yaptırdım ultrasonda sıkıntı yok ama kanda hormon degerlerim yüksek çıkmış riskli gebeliğe yönlendirdi sıvı aldırma git yurt dışı testi yaptır maddi imkan varsa dedi o kadar imkanım yok şu anda kesin pozitif diyemem bebeğin ölçümleri iyi çünkü dedi kafamı iyice karıştırdılar ne yapacağım hiç bilmiyorum