Merhaba arkadaşlar gectiğimiz cumartesi gecesi aksam 11 de belimde bacaklarımda ağrı başladı sürekli ağrılarım olduğu için önemsemedim sonra sırtımı doğru yayıldı uyuduğum zaman. Kasıklarıma vuran ağrı beni uyandırmaya başladı bir gariplik olduğunı fark ettim 4,5 da acile gittik nst ye taktıklarında doğum sancısı dediler 5 dk da bir 100 e cıkıyordu sancı hemen nidicard ve ciğer geliştirici iğne vurdular acıklık 1 cm de kaldı 1 haftadır 1 gun hastanede kaldım evde ilaçlara devam ediyrum başına gelen varmı ninicard tansiyonumu cok düşürüyor böyle bişey yaşayıp ne zaman doğurdunuz tedirginim heran doğurucam diye korkuyorum