Hilalleyla Doğumum çok yakın, bu hafta yüksek ihtimal bekliyoruz. Pozitif normal doğum hikayelerine ve destekleyici cümlelere ihtiyacım var😔
Aysee1123 Hilalleyla 3 gün önce doğurdum 39+3 te şuan evdeyim amuda bile kalkarım öyle diyim 😂 Rahat olun lütfen iyi düşünün doktorunuza güveniyor iseniz kendinizi ona bırakın
Hilalleyla Aysee1123 hahah😅 teşekkür ederim ❤️ doktoruma güveniyorum o da çok destekleyici konuşuyor ama sonlara yaklaştıkça korkularım da artmaya başladı