Hayırlı Cuma’lar arkadaşlar. Klinikte özel doktora gidiyorum ve anlaşmalı olduğu özel hastanede inşaAllah doğum yapacağım. Doğum ücretim 21000 lira. Hastanenin kendi wpsinden de bi görüşmem olmuştu paket içeriğini söylemişlerdi. Şimdi ben bu 21000 liraya yine bebek muayenesi yatış tahliller filan yaptırabiliyor muyum? Yoksa bana dönüp “o sadece doğum ücreti testlere ayrı para ödersiniz” gibi bir şeyle karşılaşır mıyım?