Arkadaşlar sezaryen olduğunda bebişin ne zaman geleceği belli oluyor. Yani tarih veriyolar ya hani. Normal doğum için öyle bir tarih veremiyorlar ama dimi 😢 eşim yurt dışında. Eşim yanımda olsa normal doğum yapabilecekmişim gibi geliyor ama gelmesi bilet alması uçak yolculuğu filan derken Bir buçuk iki gün geçecek. 😢 çok istiyorum yanımda dursun elimi tutsun yavrumuzu ilk birlikte görelim. Ama normal doğumda bebek aniden geliyor doktor bir tahmini süre veremiyor değil mi. Çok saçma bir soru oldu farkındayım ama artık rüyalarıma giriyor, psikolojim bozuldu. Normal doğum bir anda mı oluyor? Yani sancılar başladıktan sonra ne kadar süreceği belli olmuyor değil mi?