Yesooo bebeklerin belli atak dönemleri oluyor. Benim de ilk ay sizinki gibi bir sürecim olmuştu, mama takviyesi yapmak zorunda kalmıştım. İlk ay kontrolünde de doktorla paylaşmıştım. Ciddi ağlıyor sadece mama verince susuyor, sütüm mü yetmiyor diye cünkü verdigim mama da yetmiyordu sanki. Sonra bu aglama ve yetememe süreci azalmıştı.