hasanin_annesi Ben 2 hafta once Emsey’de normal dogum yaptim. Normal dogum ucreti 18000 TL. Epidural alirsaniz ekstra bir ucreti var ama tam olarak hatirlayamiyorum.
hasanin_annesi Hastane, doktor ekipleri, ebeler, hemsireler tam olarak aldiklari parayi hak ediyorlar. Cok uzun ve sancili suren dogumumda farkli bir yerde olmak istemezdim. Oda, imkanlar, ilgi hepsi harikaydi.