Kızlar merhaba 35+4 deyiz. Normalde bu haftaya kadar plesanta aşağıda rahmin hemen yan kısmındaydı. Bugün kontrolüm vardı, hoca plesantanın biraz yukarı çıktığını bebeğin aşağı indiğini söyledi. Bir dahaki hafta tekrar bakılacak hep sezeryan diye kendimi kodlamıştım şimdi normale dönüyor gibi böyle olan var mı bide o sancıyı çekmekten koruyorum sadece yoksa tabi ki normal en iyisi 🙄