Bende çok ağır grip geçiriyorum 55 oldu. Doktora söyledim ilaç falan yazmadı grip yükseltir iyileştikçe düşer takipte kal dedi. Pazartwsi ateşim 38 olmuştu muhtemelen o yzden yükseldi zatwn. Salı vermiştim kanı. Bugün birdaha verdim. Benim doktorumda fazla rahat geldi bana. Diğer bulgulara ve değerlere bakıp ilaç-hastane denir tek başına yeterli değil dedi. Dün sabaha kadar uyuyamamıştım bugün biraz daha rahatladım