Diqudiqu tabiki erken çalışmak isteyen bayanlar için doğumdan sonra bebeginizle vakit geciremezsiniz hemen biter rapor ama çalışmayı düşünmeyenler için 32 ideal rapor alabilirler raporu bitince zaten istifa ederler devam etmezlerse ama çalışacak olan anne için 37 ye.kadar çalışıp sonra rapor aliyosunuz bu doğum öncesi hakkinizi doğumdan sonra kulanabilirsimiz ayrıca dogumdan sonra 4 saat çalışıyorsunuz ilk 2 ay boyunca maasiniz tam yatıyor 2 ayın sonunda 6 aylık ücretsiz izinde kullanabilirsiniz