galiba okuduğum yazilarda 18 haftadan itibaren diye bahsediyordu artik sol tarafiniza yatin diye. Yuz ustu yatmak yasakmis hemen hemen bir cok yerde okudum. Bana dr um demedi ama gelinimize demiş asla yüz ustu yatma diye. Sola yatinca bebek daha iyi besleniyormus bebegi besleyen damarlar serbest kalıyormuş. Benim bildiklerim bunlar. Yüz ustu normalde de yatmadigim icin bana cok sorun olmadi ama bende de agirlik saga yatma seklinde. Uyaninca genelde sag tarafim uzere buluyorum kendimi.