Birrrcan evet normal doğum yaptım bebeğin pozisyonu güzel diyordu doktorum muayenede ama daha zamanın var diyordu doğuma evde böyle renksiz sıvı parlak akıntım geliyordu ayağa kalktıkça yürüdükçe çamaşırım ıslandı kontrole gittim şüphelendim
Öyle suni sancıyla yatışım yapıldı