littlefish merhabalar, ben ilk başta Ayşegül Germen Tezcan’a gidiyordum 6. Aya kadar sürekli ona gittim. Özel muayahanesi var yaşam ve medicalpark ile anlaşmalı ikisinden birinde doğum yapıyorsunuz. Fakat 6. Aya kadar telefon numarasını vermedi, hep asistanlarıyla muhattap oldum. Ayrıca 10 doğumundan 9u sezeryan. Normal doğumu pek desteklemiyor korkuyor. Bunlar kafamı çok bulandırdı ve gün yaklaştıkca telaşlanmaya başladım bu nedenle çok araştırdım Murat Doruğa karar verdim, hastaneye de not bıraktım istediği eksik tahliller var ise bana bilgi vermeleri için. Doktor Bey kendisi beni akşam saat 21:00 de aradı durumu anlattım ve sağlık ocağından gerekli tahlilleri yaptırıp öyle gittim. Yani düşünün 6 aylık doktorumla bir kere konuşamadım telefonda adam bu kadar yoğunluğunun arasında beni kendisi aradı. Şu an 8. Ayımdayım daha yeni 33. Hafta kontrolüme gittim aynı soruyu sordum. Hocam çok yoğunsunuz bu iş nasıl olacak bana vakit ayırabilecek misiniz diye daha vakit ayıramadığım hiçbir hastam olmadı dedi gerçekten de haklı elinden geleni yapmaya çalışıyor. Ben memnunum ama yine de siz bilirsiniz. Bu arada çok sıra bekliyorsunuz evet, çünkü her hasta muayenesi uzun sürüyor ve hiç boş vakti yok.